Podsumowanie września i października 2015

10:10:00Unknown


Byłam na konferencji poświęconej blogowaniu. Dowiedziałam się, że powinnam pisać dwa, a najlepiej trzy razy w tygodniu. Żebyście mnie zapamiętali i odwiedzali. Jak widzicie, nie trzymam się tej zasady. I nie narzekam na liczbę czytelników.

Zacznę od września. To był typowo audiowizualny miesiąc, mogliście przeczytać recenzję ekranizacji Love, Rosie i Więźnia labiryntu: Próby ognia.

Podzieliłam się z wami wrażeniami na temat pierwszego sezonu Once upon a time.

Pojawił się też pierwszy Liebster Blog Award, który czytaliście najchętniej. Trochę tego nie rozumiem, bo mi osobiście nie chce się klikać na tagi… Wiem jednak, że ciągłe przeglądanie recenzji może nudzić, a to z pewnością jest urozmaicenie.


W październiku Dość poważnie miało najwięcej wyświetleń od początku istnienia. Największą popularnością cieszył się David Lagercrantz - Co nas nie zabije

Na drugim miejscu był mój wpis o jesieni, za co wam bardzo serdecznie dziękuję. 

Trzecia w kolejności była książka Lackberg – Księżniczka z lodu.



A jak wam minęły dwa ostatnie miesiące? 
Więcej czytaliście, czy oglądaliście?

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy