książki

Podsumowanie lipca

13:46:00Unknown


Lipiec miał wyglądać zupełnie inaczej. Miałam dużo czytać i oglądać. A jak wyszło? Zapraszam na podsumowanie.

Dopadł mnie niechciej. Nie chciało mi się ani czytać, ani oglądać filmów. Dni mijały jeden za drugim, a ja odkładałam zaczęte kryminały (na lepsze czasy) i marzyłam o młodzieżówkach.

Ale nie było tak źle! Przede wszystkim nawiązałam współpracę recenzencką. Dzięki Audiotece mogłam posłuchać audiobooka – po raz pierwszy – i podzielić się z wami wrażeniami. I to właśnie Dziewczyna w walizce Raphaela Montesa cieszyła się największą popularnością na blogu.

Bardzo chętnie czytaliście też tekst lifestylowy – Nie umiesz gotować? Nie idziemy narandkę. Trochę się zmotywowałam i poszukałam kilku przepisów na obiad. Czas spróbować czegoś nowego, oczywiście prostego i szybkiego.

Na trzecim miejscu znalazła się opinia o książce Jojo Moyes Kiedy odszedłeś. Rozczarowała mnie, ale nie była najgorszą pozycją w tym miesiącu. Najmniej podobała mi się Alicja Jacka Piekary.

Obejrzałam też serial w ramach wakacyjnego wyzwaniaMr. Robot. Serdecznie polecam!

W lipcu nie przyszła do mnie żadna nowa książka, ale udało mi się wygrać zdjęcie z autografem Nele Neuhaus w urodzinowym konkursie na blogu Miłki Mozaika Literacka.

Na Dość poważnie pojawił się też lipcowy stos.


A jak wam minął lipiec?

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy