książki

Lipcowy stos

12:42:00Unknown


W wakacje zawsze nadrabiam czytelnicze zaległości. Potrafię pół dnia spędzić z książką i nie mam po tym żadnych wyrzutów sumienia – w końcu mam wolne. 

Na lipcowy stos złożyły się książki, które kupiłam, dostałam albo wypożyczyłam z biblioteki.

Victoria Aveyard – Szklany miecz
Kontynuacja Czerwonej królowej. Pamiętam, że była jedną z pierwszych młodzieżówek, z jakimi miałam do czynienia i zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Nie widziałam wtedy schematów (dopiero je poznawałam) ani nawiązań do Igrzysk Śmierci (jeszcze ich nie przeczytałam). Ta część jest podobno pełna nowatorskich rozwiązań. Niedługo się przekonam.

Jacek Piekara – Alicja
Chciałam sięgnąć po gatunek inny niż kryminał i pomyślałam o fantastyce. Pytałam was na fanpage’u, co mi polecacie i wśród wielu nazwisko pojawiło się właśnie to. W bibliotece znalazłam Alicję – krótka, w sam raz na początek. 

Cassandra Clare – Miasto kości, Miasto popiołów i Miasto szkła
Czytałam i byłam bardzo, ale to bardzo oczarowana. Od tego czasu minęło 1,5 roku, a ja nie miałam kiedy powtórzyć sobie historii Jace’a i Clary. Najwyższy czas to zmienić. Potem będę mogła zabrać się za Diabelskie maszyny i Panią Noc.

Katarzyna Bonda – Tylko martwi nie kłamią
Drugi tom o Hubercie Meyerze. Pisałam wam, że w Sprawie Niny Frank zachwyciło mnie głównie profilowanie kryminalne.

Aleksandra Marinina – Egzekucja w dobrej wierze
O tej książce nie wiem nic oprócz tego, że to część dużego cyklu.

Nele Neuhaus – Śnieżka musi umrzeć
Ten intrygujący tytuł pierwszy raz zobaczyłam na blogu Miłki - Mozaika Literacka. Jakiś czas później czytałam u niej relację ze spotkania z autorką, na którym obecna była wyżej wspomniana Katarzyna Bonda. Jestem bardzo ciekawa tego kryminału.

Tess Gerritsen – Czarna loteria oraz Prawo krwi
Autorka i jej książki to dla mnie jedna wielka niewiadoma. Mam nadzieję, że miło będę wspominać pierwsze spotkanie.

Jo Nesbo – Karaluchy
Tego pana nikomu nie trzeba przedstawiać. W końcu udało mi się załapać na drugi tom z Harrym Hole – w bibliotece pojawił się nowiutki egzemplarz. Człowiek nietoperz to był całkiem udany debiut.


Czytaliście? A jakie są wasze czytelnicze plany na lipiec?

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy