książki

Podsumowanie kwietnia

12:36:00Unknown


To był zdecydowanie dobry miesiąc, zarówno pod względem książkowym, jak i osobistym. Moja biblioteczka powiększyła się o kilka nowych tytułów. Oto one:

Celeste Ng - Wszystko, czego wam nie powiedziałam - wygrana w konkursie na blogu Recenzje z pazurem.

Katarzyna Bonda - Sprawa Niny Frank - kupiłam ją za 12 zł na olx.pl. Gdy zobaczyłam ogłoszenie, nie wahałam się ani chwili. Recenzja wkrótce. 

Remigiusz Mróz - Ekspozycja - to bardzo udany prezent urodzinowy. Książkę zabrałam ze sobą w podróż do Wrocławia (siedem godzin w jedną stronę) i zdziwiłam się, jak szybko mi minęła. Nie skończyłam jej jeszcze czytać, ale już teraz wiem, że kupię drugi tom. Na zdjęciu widzicie też Kasację, która czeka na swoją kolej. 

Marsjanin i Złodziejka książek nie są co prawda moje, ale znalazły się na czytelniczej liście. Mam nadzieję, że są tak dobre, jak o nich piszą.

Na urodziny dostałam też Katherine Hepburn. Osobisty album, który zachwycił mnie wydaniem i już teraz nie mogę doczekać, aż go obejrzę w całości. Jako prezent-eksperyment trafił do mnie Adam w Edenie, którego będę czytała razem z Darkiem z bloga Się Mówi

W kwietniu pisałam o serialach, książkach i magazynie literacko-kryminalnym Pocisk. Przeczytałam:
1. Dorota Gąsiorowska - Primabalerina
2. Sylvain Reynard - Raven
3. Gayle Forman - Wróć, jeśli pamiętasz

Jeżeli mam wybierać, to najbardziej podobała mi się ostatnia, a najgorszą była druga. I właśnie ta druga szuka domu, w którym będzie lubiana. Możecie ją zdobyć w rozdaniu, zgłoszenia przyjmuję do 4 maja. 

Skończył się pierwszy sezon Shadowhunters, a zaczął szóstry Gry o tron. Jakie są moje wrażenia? Dowiecie się, klikając w linki. 


A jak wam minął kwiecień? 

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy