lifestyle

Nie odkładaj na później! – jesienne wyzwanie

17:26:00Unknown


Jesień zdecydowanie nie jest moją ulubioną porą roku. Czeka mnie szpetnej aury czas, z pochmurnymi porankami, deszczowymi dniami i zimnymi wieczorami. Pomyślałam więc, że trochę je ubarwię.

Od początku wakacji staram się obejrzeć seriale, które znają wszyscy oprócz mnie. Widziałam już pierwszy sezon Mr. Robot, Orphan Black, teraz oglądam Stranger things, na liście mam jeszcze Breaking Bad i W garniturach. Wiem, że do końca roku będę nadrabiała pozostałe sezony, bo to naprawdę świetne produkcje.

Jeśli zaś chodzi o książki, to jesienią chciałabym dokończyć serie z Hubertem Meyerem i Wiktorem Forstem
Do przeczytania mam takie tytuły jak:

Tylko martwi nie kłamią i Florystka Katarzyny Bondy. W Sprawie Niny Frank bardzo podobał mi się pomysł z wprowadzeniem psychologa śledczego, nowej postaci w polskim kryminale.

Przewieszenie i Trawers Remigiusza Mroza, które przyszły do mnie kilka dni temu. Na fanpage’u Dość poważnie podzieliłam się z wami zabawną sytuacją, jaka miała miejsce na poczcie.




Od wielu miesięcy na mojej półce stoi książka Artur Rojek. Inaczej, którą miałam już okazję przeczytać. Chciałabym jednak wrócić do wywiadu, spokojnie pochylić się nad odpowiedziami artysty i podzielić się z wami wrażeniami z ich lektury.

Jest też Dygot Jakuba Małeckiego, który trafił do mnie przed sesją i musiał swoje odczekać.
Na urodziny dostałam przepięknie wydany Osobisty album Katherine Hepburn, który chciałabym pokazać także i wam.

Jest też płyta mojego ukochanego zespołu Hey Błysk, kupiona tuż po premierze, ale do tej pory bałam się o niej napisać. Teraz już nie mam odwrotu, muszę się odważyć! :)



Dołączysz do jesiennego wyzwania? 
Oznacz Dość poważnie do linku z wpisem na Facebooku
lub podaj go w komentarzu pod tym postem. 

Bądź na bieżąco. Obserwuj mnie na Instagramie i Twitterze

źródło zdjęć: unsplash.com, aros.pl

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy