książki

Podsumowanie czerwca

10:22:00Unknown


Czerwiec na długo zostanie w mojej pamięci. Zdałam ostatni egzamin na studiach i tym samym skończyłam pięcioletni okres nauki. Podeszłam do sprawdzianu wiedzy i umiejętności na drugim kierunku, również zamykając pewien etap. Powinnam się cieszyć, prawda? A jednak mi smutno. Szkoda pożegnać się ze studenckim życiem, bo to naprawdę piękny czas.

A co się działo w czerwcu na blogu?

Przede wszystkim zmieniłam jego wygląd. Szukałam szablonu z interaktywnymi elementami i w pełni responsywnego – od teraz bez problemu możecie go przeglądać również na telefonach. Metamorfoza bloga miała jednak minus. Straciłam wszystkie komentarze. O ile udało mi się przywrócić sam system, tak wasze opinie nie wróciły i pola pod postami świecą pustkami.

Największą popularnością cieszył się wpis z wakacyjnym wyzwaniem serialowym – Dlaczego wszyscy to już oglądali, a ja nie? – WYZWANIE! Dołączyły do mnie:
- Kasia z bloga Biblioteka pod Marcepanem
- Natalia z bloga Książka Uskrzydla
- i Ola z bloga Nieuleczalny Książkoholizm

Na drugim miejscu znalazła się opinia o głęboko poruszającej książce Jojo Moyes – Zanim się pojawiłeś. Również w tym miesiącu premierę miała jej ekranizacja, z Emilią Clarke i Samem Claflinem w rolach głównych. I drugi tom o tytule spojlerującym zakończenie pierwszego.

Chętnie czytaliście też o:
Ekspozycji Remigiusza Mroza
- konferencji Co Ty wiesz o blogowaniu?!#2
- oraz podsumowaniu szóstego sezonu Gry o tron.

Moja półka powiększyła się o dwie książki:
- Florystkę Katarzyny Bondy, którą dokupiłam do dwóch poprzednich części. Teraz mam już cały cykl o Hubercie Meyerze.
Egzekucję w dobrej wierze Aleksandry Marininy, którą wygrałam  w konkursie organizowanym przez Portal Kryminalny.

Na fanpage’u mogliście też zobaczyć zdjęcia z Nocy Kultury w Lublinie. Na dwóch były poduszki z Domu Słów.






A jak wam minął czerwiec? 

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy