książki

Podsumowanie maja

21:20:00Unknown


Po skończeniu studiów licencjackich zastanawiałam się nad zmianą miasta. Myślałam o Krakowie albo Wrocławiu. Postanowiłam jednak zostać w Lublinie i zacząć drugi kierunek. Teraz, po majówce spędzonej w Europejskiej Stolicy Kultury, wiem jedno – chciałabym tam zamieszkać. Już tak na stałe. Na moim Instagramie możecie zobaczyć kilka zdjęć z tego wyjazdu.


Na blogu pojawiły się opinie o trzech książkach i jednym czasopiśmie:

Katarzyna Bonda – Sprawa Niny Frank – najpopularniejszy wpis w tym miesiącu. Napisałam go trochę inaczej - skupiłam się na pracy profilera kryminalnego. Spośród przeczytanych książek, ta spodobała mi się najbardziej.

Paula Hawkins – Dziewczyna z pociągu – to druga, najchętniej czytana przez was recenzja. Tytuł miał świetną reklamę i dobrze się sprzedał, ale moim zdaniem, nagrody nie idą w parze z jakością. Na okładce możemy przeczytać rekomendację Stephena Kinga: Znakomity thriller. Wątpię, by tak naprawdę myślał…

Andy Weir – Marsjanin – atutem książki jest humor głównego bohatera. Gdyby nie on, ciężko by mi było przebrnąć przez techniczne opisy. Powieść powinna się spodobać fanom obyczajówek, fantastyki i oczywiście science-fiction.

Jak zostać technikiem kryminalistyki? – to już niemal tradycja, że co miesiąc piszę wam o kolejnym numerze „Pocisku”. Magazyn bardzo mi się podoba, polecam go wszystkim miłośnikom kryminałów i kryminalistyki. 


Moja biblioteczka powiększyła się o cztery książki:

Jakub Małecki – Dygot – marzyłam o niej od dawna. Kiedy zobaczyłam ją za 20zł na olx.pl, nie wahałam się ani chwili. Zbiera same pozytywne recenzje. 

Katarzyna Bonda – Tylko martwi nie kłamią –  to drugi tom serii z Hubertem Meyerem. Wygrałam ją na instagramowym konkursie Wydawnictwa Muza.

Tess Gerritsen – Prawo krwi i Czarna loteria – szczęście w konkursach mi dopisywało, ten zestaw przyszedł do mnie od wspomnianego wyżej magazynu „Pocisk”.

Miesiąc zamknę konferencją „Co ty wiesz o blogowaniu? #2”, organizowaną na Wydziale Politologii UMCS. Będę miała przyjemność wystąpić na niej jako prelegent w panelu kulturowym. Jeżeli mieszkacie w Lublinie – serdecznie zapraszam! Wydarzenie udostępniłam na fanpage’u Dość poważnie. Trzymajcie kciuki! I śledźcie bloga, wkrótce relacja :)

A jak wam minął maj?

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy