książki

Book haul

15:02:00Unknown


To, że mnie trochę nie było, nie znaczy, że nie czytałam. Bo czytam całkiem sporo! A ile nowych książek pojawiło się na mojej półce… zobaczcie sami :)

Jak zawsze dominują kryminały. O kilku z nich już napisałam na blogu:
Tony Parsons – Rzeźnik
Anna Klejzerowicz – Królowa Śniegu

Mam już za sobą Ciało Igi Horn oraz połowę Promu Ove Logmansbo. Na zdjęciu nie widać jeszcze jednego tytułu: Gałęziste Artura Urbanowicza (książka z dreszczykiem!) Mam nadzieję, że w maju uda mi się trzymać planu i Dość poważnie nie będzie świeciło pustkami. Podzielę się z wami wtedy wrażeniami po audiobooku Dwór cierni i róż, a także napiszę, dlaczego nie było mnie trzy dni w mediach społecznościowych.

Może zdążę też przeczytać urodzinowe prezenty na moje ćwierćwiecze, czyli Szklany tron Sarah J. Maas i Victorię Daisy Goodwin.

Coś wam się spodobało? 
Pochwalcie się, co macie nowego w biblioteczkach :)

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy