lifestyle

3 moje ulubione blogi

14:40:00Unknown


Są miejsca w sieci, które często i chętnie odwiedzam. Ich adresy znam na pamięć, a nowe wpisy inspirują, pomagają, kształtują. I tylko jeden z nich jest blogiem książkowym. 

Magda pochodzi z tego samego miasta, co ja. Jest grafikiem, prowadzi zajęcia ze studentami i na każdym kroku inspiruje. Na blogu udostępnia zaprojektowane przez siebie plakaty (cztery z nich wiszą na mojej ścianie), etykietki, plany zajęć, plannery i inne materiały pomocne w organizacji. Ma swój unikalny styl. Pastele, akwarele, złoto to w tym momencie jej znaki rozpoznawcze. 




Za grosz nie mam talentu plastycznego, dlatego z uznaniem oglądam jej prace, piękne zdjęcia, propozycje wystroju wnętrz i pasujących do niego dodatków. Autorka My Pink Plum jest na bieżąco z nowymi trendami blogowymi, do czego inspiruje i mnie.





O Design Your Life pisałam już na fanpage'u przy okazji planowania kolejnego miesiąca. Alina Szklarska stworzyła minimalistyczny, bardzo ładny planner, jak dla mnie najlepszy w sieci. Jest architektem wnętrz, na jej blogu znajdziecie mnóstwo wisów dotyczących urządzania, dekoracji, projektów DIY, ale nie tylko. Ostatnio zapoczątkowała serię ślubną, którą również chętnie czytam. 

Design Your Life pomaga mi w organizacji czasu, sprawia, że chcę otaczać się ładnymi rzeczami i celebrować chwile. 





Życie Między Wierszami to dla mnie wzór. Moim zdaniem tak właśnie powinien być prowadzony blog książkowy. Miałam to szczęście, że poznałam Martę na żywo, jest sympatyczną, uśmiechniętą dziewczyną, która już nie raz mi pomogła: nie tylko prywatnie, ale i w wyborze książki. Kiedy nie wiem, czy dany tytuł mi się spodoba, zaglądam do Marty. Jej recenzje są takie jak lubię i jak sama staram się pisać: lekko, prosto, rzetelnie i szczerze. Ładne teksty, opatrzone pięknymi fotografiami – polecam!



A jakie są wasze ulubione blogi?

You Might Also Like

0 comments

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy