Podsumowanie maja i czerwca i lipcowy stosik

10:58:00Unknown


1. Cecelia Ahern – „Love, Rosie” 
2. E. Lockhart – „Byliśmy łgarzami” 
3. Robert Galbraith – „Jedwabnik”
4. John Green – „Gwiazd naszych wina”
5. Małgorzata Halber – „Najgorszy człowiek na świecie”

Zaczęłam też czytać „Ostatnią piosenkę”  Nicholasa Sparksa, ale zrezygnowałam po jakichś pięćdziesięciu stronach. Nie zainteresowała mnie, okazało się też, że bardzo szybko odgadłam zakończenie (postanowiłam obejrzeć ekranizację).
Z tych pięciu książek najbardziej podobał mi się „Jedwabnik” i kryminały zdecydowanie będą rządzić w lipcu.

Tym razem nie chodziłyśmy z Karribą jak opętane do Multikina. Po pierwsze, żaden zwiastun nas nie zainteresował, a po drugie była sesja. Zwiedziłyśmy jednak kilka miejsc w Lublinie, możecie o tym przeczytać tutaj. Na blogu pojawił się też wpis na temat czerwcowego numeru „Zwierciadła”.

A jak wam minęły ostatnie dwa miesiące? 

You Might Also Like

5 comments

  1. Ciekawe lektury z tych miesięcy. Znam: "Na końcu tęczy" (czyli "Love, Rosie"), "Byliśmy łgarzami" oraz "GNW". Jeśli chodzi o Sparksa, to jeszcze nic nie czytałam od tego autora, ale ten film akurat kojarzę - bo widziałam pewnego razu w tv :)
    U mnie w maju było 6 przeczytanych książek, ale za to w czerwcu tylko 3 - wiadomo sesja, obrona, pełno nerwów. Mam nadzieję, że nadrobię to w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może Tobie bardziej Sparks przypadnie do gustu ;)
    Bardzo ładny wynik miałaś w maju ;) a teraz nadrobimy książkowe zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też za Sparksem nie przepadam, ale doczytałam "Ostatnią piosenkę" do końca (Karriba mi kazała!!) i nie było AŻ tak źle. Jak podobały Ci się "Love, Rosie" i "Byliśmy łgarzami"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Karriba mi teraz każe obejrzeć przynajmniej jeden odcinek ''Pamiętników wampirów'' :D
      Znałam fabułę ''Love, Rosie'' z kina (awww!!) i książka też mi się podobała ;)
      ''Byliśmy łgarzami'' niezbyt...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń

Archiwum

O blogu

Dość poważnie

Wszystkie teksty opublikowane na tym blogu są mojego autorstwa. Zabraniam ich kopiowania oraz wykorzystywania bez mojej wiedzy i pisemnej zgody.

Formularz kontaktowy